עלות הקמת גינה בבית פרטי

הקמת גינה פרטית

חברת אלעד ורדי אמונה על הקמת גינות פרטיות מכל סוג ובעלת ניסיון רב בהתאמת הגינה לצרכי הלקוח והבית. גינות מעוצבות עם אורך חיים ארוך, כולל תאורת גינה מתקדמת ומערכת השקיה חסכוניות. גלשו באתר לראות כמה וכמה מהפרויקטים שביצענו בהצלחה בקרב בתי אב רבים בישראל וקראו מה אומרים עלינו בביקורות.

עלות הקמת גינה בבית פרטי – אלעד ורדי

רוצים הצעת מחיר להקמת גינה פרטית? צרו קשר לקבלת הצעת מחיר עבור הקמת גינה פרטית בתקציב נוח ולאחר שנגיע לנכס נוכל לתת לכם הצעת מדויקת לגביי מה היא כוללת בהתאם לתקציב שהקציתם להקמת הגינה. באפשרותכם לקבל ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות לגבי סוגי הגינות, מה כרוך בהקמת גינה, איזה שירותים תקבלו ומה עלות הגינה בהתאם לשטח ולסוג האלמנטים אשר יהיו בגינה.

נשמח להיפגש ולהציג בפניכם את תכנית העבודה שלנו על מנת שתוכלו לעשות השוואת מחירים עם במידה ותרצו. להזמנת עבודה השאירו פרטים באתר או חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ להקמת גינה פרטית מכל סוג.

אלעד ורדי – הקמת גינות פרטיות

על מנת שהגינה תפרח במשך כל השנה ובייחוד במזג האוויר הישראלי אנו עושים שימוש בצמחים רב שנתיים עם עלווה מגוונת בצבעים שונים, בגווני אפור, צהוב, אדום וירוק כמובן, וכן בצמחים נשירים אשר יחד יוצרים מראה של גן טבעי עם תחזוקה קלה ומראה נהדר.

באפשרותכם לבנות גינה מפוארת המשלבת כל אלמנט שתבחרו החל מבריכת נוי, דרך פרגולה ועד אבנים מסותתות משתלבות וכל שילוב אחר שחלמתם עליו, אנו יכולים לבצע!

כמובן שהכול יהיה מתוכנן מראש כולל לוח זמנים ועלויות ולפי תכנית אדריכלית ברורה ומסודרת.

הגשימו את חלום הגינה המעוצבת שלכם וחייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר וקביעת פגישת היכרות ללא התחייבות על מנת שנוכל לראות את הנכס ולתת לכם הצעה מפורטת ומדויקת לבניית גינה פרטית מכל סוג ובכל גודל >> 050-5707632

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:

אנחנו זמינים גם בטלפון וגם בווטסאפ
050-5707-632