עיצוב גינה אנגלית לבתים קטנים

בתים קטנים בהן החצר מקיפה את כל הבית מתאימים מאוד לסגנון עיצוב הגינה האנגלי אשר מעניק מראה אצילי לבית. עיצוב גינה אנגלית יכולה להיות משימה קלה אם משתמשים במספר אלמנטים אנגליים.

כאשר מדברים על הגינות האנגליות, יש להתייחס לסגנון הגן האנגלי אשר לרוב מגיע כחלק מבניה של בית קטן בעל שני קומות. הבניה של הבתים הקטנים הללו עם החצרות מאוד שכיח באנגליה, וייצר סגנון אנגלי מאוד ייחודי לעיצוב גינה. הגינות האנגליות, אשר מכונות בארץ גם גינות כפריות, מעלות מחשבות על ימי הקיץ האציליים של אנגליה.

הקמת גינה בסגנון אנגלי היא לא קשה לביצוע, במיוחד אם אתם נעזרים במעצב גינות מנוסה. כל מה שצריך לעשות בכדי להקים גינה אנגלית הוא לדאוג להשתמש במספר אלמנטים נפוצים של סגנון עיצוב הגינה האנגלי. תכנון נכון של הגינה בעזרת האלמנטים הבאים יעניק לכם מראה אנגלי אצילי לחצר הבית.

עיצוב הגינה אל הגובה -כלפי מעלה

עיצוב גינה בסגנון האנגלי מתאים יותר לבתים קטנים שיש להם חצר בית קטנה. הסגנון האנגלי שואף לנצל שטח קטן וקומפקטי עם כמה שיותר אלמנטים עיצוביים, ולכן ההקמה של הגינה האנגלית מתמקד בעיצוב גינה לגובה. גינה אנגלית לא מנסה לכלול אלמנטים עיצוביים לרוחב, כמו למשל מדשאות דשא, אלא אלמנטים עיצוביים דומיננטיים שתופסים פחות שטח אדמה כגון צמחים מטפסים.

פינות הישיבה של הגינה האנגלית גם לרוב מעוצבות עם מחשבה על תפיסת מינימום מקום. לכן לא מפתיע לראות בסגנון עיצוב זה כיסאות ושולחנות קטנים בפינות הישיבה, אשר לרוב פונות לתוך הבית בכדי לשמור על אשליית הגודל.

חשוב שמעצב הגינות יבצע הצבה מדוקדקת של פינת הישיבה והצמחים בגינה בכדי לנצל מקסימום מקום בחצר הבית. ניתן גם לשלב טיפים של תכנון גינות קטנות בהקמת הגינה האנגלית.

עיצוב גינה בצבעים אנגליים


הגינה האנגלית צריכה לשאוף לכבד את המסורת האנגלית של גינות הבית הפרטיות, ולכן רוב מעצבי הגינות בוחרים להשתמש בצבעים מסורתיים של עיצוב הגינה האנגלית. גינה אנגלית טיפוסית תעוצב בצבעים אצילים כמו לבן, ורוד, אפור וכחול. יש מגוון רחב של פרחים ישראליים שניתן לשתול בצבעים הללו, בנוסף לאלמנטים עיצוביים נוספים כגון רהיטים לבנים וחיפוי אבן אפור. ברמת העיקרון, מומלץ לבחור תמיד בצבעים בהירים ורכים במכלול הצבעים הדומיננטי של הגינה האנגלית.

בגינה אנגלית הבית הוא מוקד המשיכה


בסגנונות עיצוב גינות אחרים תמיד יש לדאוג להציב מוקד משיכה וויזואלי אחד גדול כמו עץ או פינת ישיבה, אבל בעיצוב הגינה אנגלית הבית הוא מוקד המשיכה המרכזי. הרעיון שמאחורי סגנון הגינה האנגלי הוא להעניק תוספת אצילית למראה הבית הקטן ולפאר אותו. בעקבות כך בגינה האנגלית ניתן לראות בדרך כלל הרבה צמחים מטפסים על קירות המבנה, פינות ישיבה הצמודות ליציאת הבית לגינה והמשכיות של הגינה להקפה של כל הבית. זאת הסיבה המרכזית למה עיצוב גינה אנגלית מתאים הכי הרבה לבתים קטנים המוקפים בחצר.

עיצוב גינות אנגליות כולל שימוש רב בפרחים 


בגינה אנגלית יש את השימוש הגדול ביותר של פרחים לעומת כל סגנונות הגינה האחרים. הסגנון האנגלי דוגל יותר בשתילת פרחים מסורתיים והרבה פחות בצמחים כגון עצים ושיחים. בכדי לקבל את המראה האנגלי המסורתי כדאי לקנות ערגות פרחים גדולות של ורדים, לבנדר וכו'. מומלץ להתייעץ עם מעצב גינות לגבי הפרחים המתאימים לשתילה כי מרבית הפרחים הנפוצים לגינה אנגלית נחשבים לפרחי חורף ויש לעשות התאמה לאקלים הישראלי.

גדרות ושערים בסגנון האנגלי
אחת מהדרכים הטובות ביותר להשיג את מראה הגינה האנגלית היא באמצעות הגדרות והשערים של הגינה. אחד הסממנים החזקים ביותר של גינות אנגליות הן הגדרות והשערים הבנויים מעץ וצבועים בלבן. התקנת שער גדול מעץ לבן וגדרות לבנות מסביב לחצר הבית יעניקו את תוספת המראה האצילי האנגלי לגינה שלכם.

תוכן עניינים

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:

אנחנו זמינים גם בטלפון וגם בווטסאפ
050-5707-632