עיצוב גינות נוי

אחת ההתמחויות של אלעד ורדי היא עיצוב גינות נוי. אנו מספקים לכם את כל האפשרויות להקמת גינת נוי אסתטית, טבעית וחכמה ואתם בוחרים את האלמנטים שאתם אוהבים לשלב בגינה או נותנים לנו יד חופשית לכך.

עיצוב גינות נוי עם אלעד ורדי

גלשו באתר לקבלת מידע מקיף על כל סוגי הגינות, תחזוקת גינות פרטיות, מאפיינים של גינה צרפתית, עצות מועילות לעיצוב בגינת ירק בבית, עיצוב גינות ידידותיות ועוד. קראו באתר מידע רב ומאמרים מועילים כולל טיפים על עיצוב גינות.

שירות מקיף לעיצוב  והקמת גינות נוי 

נשמח לתת לכם הצעת משתלמת לגינה פרטית עם הוצאות תחזוקה מינימליות, לעצב עבורכם גינה פנימית בחצר הבית בשטח קטן ולתת לכם ייעוץ וטיפים על סידור פינות ישיבה בגינה, בחירה ועיצוב גדרות לגינה וכל אספקט אחר הקשור לגינה: תאורת הגן, מערכת ההשקיה, האלמנטים העיצוביים המקשטים ועוד.

לרשותכם שירותי עיצוב גינה גדולה עם אדריכלות נוף, עיצוב גינות נוי בסגנון פנג שואי, גינות איטלקיות ועוד.

שירותי עיצוב גינות נוי מכל הסוגים

הקמת גינות נוי ייחודיות בהתאמה אישית

בין השירותים המרכזיים שחברת אלעד ורדי מספקת אפשר למנות גם הקמת גינות נוי שהיא אחד השירותים המרכזיים. אנו מתמחים בהקמת גינות מכל סוג לכל נכס אך נהנים במיוחד לתכנן ולהקים גינות נוי ייחודיות בשילוב אלמנטים מיוחדים ליצירת גינות אטרקטיביות ומעוצבות המשלבות סלעים, תאורה, מפלסים מערכת השקיה מתקדמת בצורה מושלמת ההופכים כל גינת נוי למרכז הגינה, מושכים אליה מבטי התפעלות ומספקים הנאה וסיפוק רב לבעלי הגינה.

הקמת גינות נוי בעיצוב מודרני – אלעד ורדי

כיום יש למעצבי גינות יד חופשית וכל אחד רוצה גינה מיוחדת במינה שאי אפשר לראות באף מקום אחר. על מנת להקים גינה ייחודית בנכס יש צורך בגיבוש תוכנית עבודה מסודרת ומציאת רעיונות עיצוביים ייחודים וברי ביצוע שאפשר ליישם בתהליך עיצוב הגינה, ולהגיע לתוצאות נהדרות לאחר השקעת מחשבה בתכנון ובפיתוח.

עיצוב והקמת גינות בכל תוואי שטח

אחד האתגרים הקיימים בפני כל מעצב גינות הוא לבנות את הגינה במיקום המדויק ביותר, בהתאם לתוואי השטח המוכתבים במקום, לפי צרכי הלקוח ובהתאמה לבית, למזג האוויר ולסוג הגינה שבעל הנכס רוצה.

מעוניינים להקים גינת נוי חדשה בבית? רוצים לשמוע כמה זה יעלה לכם ולבחון אפשרויות לגינה בחזית הבית או החצר? פנו אלינו ונשמח להציע את שירותנו המנוסים להקמת גינות גן, גינות נוי ושירותי גננות מתקדמים נוספים אותם תוכלו למצוא באתר.

מוזמנים להשאיר פרטים או לתאם פגישת עבודה ראשונית ללא התחייבות במהלכה נבין מה הרצונות שלכם לגבי הקמת גינת הנוי, מה התקציב שחשבתם עליו וכמובן נעשה סיור במקום וניתן לכם הערכה לגבי האפשרויות להקמת הגינה שלכם בהתאם לתנאי השטח והאפשרויות במקום.

עיצוב גינות נוי והקמה

עיצוב גינה בסגנון פנג שואי

גינה פופולרית ואהובה בישראל אף על פי שמקורה ביפן כמובן. שיטת עיצוב זו מביאה בחשבון אלמנטים שונים ומיוחדים המסודרים בקפידה בחלל ומשלבת גשרים, סלעים, צמחים וכל אלמנט אחר בגינה לרבות פינת ישיבה בדיוק מושלם והתאמה בין הפריטים ליצירת מראה אחיד ומושלם של הגינה בעיצוב מינימליסטי ולא צעקני.

אמנות הפנג שואי באה לידי ביטוי בגינה ביצירת סביבה רגועה ושקטה כאשר הגינה מהווה מעין מפלט בחוץ ופינה שאפשר לפרוש אליה ולצבור כמה שעות של שקט ושלווה. ניתן גם לשלב בריכת נוי קטנה ושלווה שתעניק לגינה את אלמנט המים הכה חשוב. 

כמובן שאלמנט של מים זורמים הוא כמעט חובה בעיצוב גינה בסגנון זה, אלמנט שמקנה שלווה על פי מחקרים וגם יופי ודינמיות וזרימה לגינת הנוי שלכם.

לפרטים והצעת מחיר לכל סוגי הגינות ויעוץ ללא עלות וללא התחייבות חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר לחזרה ונחזור אליכם עם הצעה מעניינת להקמת גינת נוי אסתטית וטיפה בכל סגנון שתרצו.

תוכן עניינים

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:

אנחנו זמינים גם בטלפון וגם בווטסאפ
050-5707-632