עיצוב גינת הבית עם אבן טבעית

בשנים האחרונות הרבה מעצבי גינות אוהבים להשתמש באלמנטים עיצוביים מאבן טבעית בעבודתם. שקלו לשדרג את עיצוב גינת הבית שלכם בעזרת טכניקות עיצוב גינה עם אבן טבעית כמו המקצועניים.

ישנן מגוון דרכים לשדרג עיצוב של גינה בצורה מקצועית וחדשנית. אחת מאותן דרכים נהדרות לשדרוג עיצוב הגינה היא על ידי שילוב אלמנטים של אבן טבעית. רוב מעצבי הגינות המקצועיים בישראל דואגים להשתמש באלמנט אחד או שתיים של אבן טבעית. נוסף על כך חשוב לזכור, שיש סגנונות עיצוב גינות כגון עיצוב גינה יפנית המסתמכים רבות על אלמנטים עיצוביים של אבן טבעית.

שילוב של אבן טבעית בעיצוב גינות ביתיות יכול לבוא בצורות שונות, אך במידה וזאת הפעם הראשונה שאתם משלבים אבן טבעית בעיצוב הגינה, אנו ממליצים לכם לנסות את הרעיונות הפופולאריים ביותר לשילוב אלמנטים של אבן טבעית בעיצוב גינה:

הנחת שבילים מאבן טבעית בגינת הבית

השימוש המרכזי של אבן טבעית בעיצוב גינות מודרניות התחיל בתור פתרון נפלא ליצירת שבילים בגינה. האבן הטבעית מעניקה את הפונקציונליות הנדרשת עבור השביל, עמידות לאורך זמן ומרקם נעים להליכה, תוך כדי הענקת שדרוג לעיצוב הגינה בהשוואה להנחת שביל בטון. אם אתם רוצים לשלב אבן טבעית בעיצוב הגינה, אך לעשות זאת מסיבות פונקציונליות, שימוש באבן טבעית להנחת שבילים בגינה היא פתרון מצוין.

עיצוב גינות ללא דשא

בניית גדר אבן טבעית מסביב לגינת הבית

שימוש פונקציונלי נוסף של אבן טבעית בעיצוב גינת בית הוא בניית גדר מאבן טבעית. היום הרבה אנשים בוחרים לבנות גדרות עץ או אלומיניום כי הן זולות, אך הגדרות הללו מעניקות פחות יוקרה לעומת גדר מאבן טבעית. גדר אבן טבעית משתלבת נפלא בעיצוב של גינות רבות, לדוגמה גינה יפנית וגינה אנגלית, כך שבהחלט כדאי לכם לשקול לבנות גדר בגינה מאבו טבעית.

אבנים גדולות לעיצוב גינה טרופית

בתים שרוצים לעצב גינות בסגנון טרופי יכולים להשתמש בסלעי אבן טבעית כחלק מעיצוב הגינה. הסלעים הגדולים מעניקים לגינה את המראה של חוף באיים הטרופיים, במיוחד אם הם מונחים לצד עצים טרופיים מעניים ובאזור בריכה. ניתן לראות בהרבה בתי מלון בישראל שילוב של סלעים מאבן טבעית באזור הבריכה ביחד עם עצי דקל וצמחיים טרופיים אחרים בכדי להעניק לאזור הבריכה מראה טרופי.

שימוש באבן טבעית ביחד עם אלמנטים עיצוביים של מים

אבן טבעית גם משתלבת מצוין עם אלמנטים עיצוביים של מים כגון נחל חלוקים או מזרקה. הרבה פעמים האבן הטבעית משומשת בתור הפרדה בין המים לגינה, כמו למשל במקרה של מזרקה עשויה אבן, או כשדרוג לאלמנט המים כמו נחל חלוקי אבן. אם אתם רוצים לעצב את הגינה שלכם סביב אלמנט מים מרכזי, אנו ממליצים לבחון את האפשרות לשלב עם אלמנט המים גם שימוש באבן טבעית לשדרוג מראה הגינה.

אלמנט עיצובי מאבן טבעית כמוקד המשיכה של הגינה

במידה ואתם רוצים שהשימוש באבן טבעית יהיה מוקד משיכה מרכזי בגינה, אנו ממליצים להציב אלמנט עיצובי גדול עשוי אבן טבעית כמו פסל מאבן, שולחן פינת אוכל הבנוי מאבן וכו'. עיצוב הגינה סביב אלמנט עיצובי של אבן טבעי הופך מיד את עיצוב הגינה שלכם למשהו ייחודי ומעניין. שימוש באלמנטים עיצובי מרכזי מאבן מתאים במיוחד לגינות יפניות, אנגליות וטרופיות כמובן.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:

אנחנו זמינים גם בטלפון וגם בווטסאפ
050-5707-632