כללי בטיחות בתחזוקת גינות נוי

מומלץ לבעלי גינות להזמין גנן מקצועי עם ידע של עיצוב גינות לתחזוקה נכונה של הגינה על בסיס שוטף. אך אם יש לכם זמן ואתם רוצים להתחזק בעצמכם את גינת הנוי בבית, חשוב שתכירו מספר כללי בטיחות חשובים לתחזוקת גינות נוי עצמאית בטוחה.

ישנם בעלי גינות המעדיפים לתחזק את הגינה בצורה עצמאית במקום להזמין גנן מקצועי. תחזוקה של גינת נוי יכול להיות דרך מצוינת להעביר את הזמן כתחביב תוך שמירה על נראות הבית. עם זאת, חשוב להפנים שתחזוקה של גינה היא משימה מורכבת למדי אשר לרוב דורשת ידע מעמיק בתחום של עיצוב גינות, ובכל זאת, אתם בהחלט יכולים לתחזק את הגינה בעצמכם עם ידע בסיסי בתחזוקת גינות וקצת רצון.

הדבר הראשון שצריך לדעת על תחזוקה של גינות נוי הוא נושא הבטיחות. חדרי מיון מקבלים בכל שנה הרבה אנשים בעלי גינות אשר נפגעו במהלך עבודת התחזוקה של הגינה שלהם. אז בכדי למנוע מאותו דבר שיקרה גם לכם, אנו רוצים לשתף אתכם במספר כללי בטיחות בתחזוקת גינות מעוצבות.

כלל בטיחות מספר 1: עיצבו את הגינה עם מחשבה לתחזוקה בטוחה יותר
הכלל הראשון בתחזוקה בטוחה יותר של גינה מעוצבת מתייחס בכלל לעיצוב הגינה עצמה מכיוון שהדרך הטובה ביותר לתחזק בצורה בטוחה גינה ביתית היא קודם כל לעצב את הגינה בצורה שתאפשר תחזוקה בטוחה יותר.

עיצוב גינות לתחזוקה בטוחה הנו עיצוב המשתמש בעצים ירוקי עד הדורשים תחזוקה מינימלית, צמחים הזקוקים למינימום השקיה, מערכות השקיה מתקדמות, התייחסות לשמש וצל, בנייה טבעית בעץ של פינת ישיבה בגינה ועיצוב גינות פשוט. אם מראש כוונתכם לתחזק לבד את הגינה, התייעצו עם מעצב גינות לגבי עיצוב גינה בעל תחזוקה נמוכה.

כלל בטיחות מספר 2: תמיד לובשים כפפות כאשר עובדים בגינה
לבישת כפפות גינון הוא דבר הכרחי על מנת למנוע שריטות והיווצרות שלפוחיות בעור. בנוסף כפפות מגינות על העור הרגיש שלכם מפני חומרי הדברה, חיידקים ומזיקים שונים שאפשר בטעות להגיע איתם במגע בזמן תחזוקת הגינה. אפילו החתך הקטן ביותר נמצא בסיכון להזדהם אם הוא חשוף למזהמים, ולכן, חובה ללבוש כפפות הגנה במהלך העבודה בגינה.

כלל בטיחות מספר 3: פעולות תחזוקה מסוימות מחייבות שימוש בכלי גינון
עבודה בטוחה בגינה צריכה להתבצע בעזרת הכלים הנכונים. אסור לחפור, לגזום ענפים ולשתול צמחים חדשים ללא כלי הגינון המתאימים ביותר. למשל ניסיון לתלוש צמחים עם הידיים במקום להשתמש במגרפה יכול לפצוע אתכם קשות. לפני שאתם מתחילים לתחזק את הגינה דאגו לרכוש את כל הכלים הנחוצים או הזמינו גנן מקצועי שמחזיק בכל הכלים לתחזוקת גינות נוי.

כלל בטיחות מספר 4: קונים כלי גינון בגודל המתאים
אחד מכללי האצבע לתחזוקה בטוחה של גינות הוא לרכוש רק כלים שהמשתמש בהם יכול לתפעל בצורה מבוקרת. כלומר, אסור לרכוש כלים גדולים מדי שבעל הגינה לא יכול לתחזק בצורה בטוחה ובשליטה מלאה.

כלל בטיחות מספר 5: משתמשים רק בכלי גינון עם מנגנון בטיחות
החלטתם לרכוש את כלי הגינה הנדרשים? אין שום בעיה, רק שימו לב שאתם קונים כלים עם מנגנון בטיחות. כלים מסוכנים כמו מלגזה, סכינים יפנים, מכסחת דשא, מסור חשמלי וכו' חייבים לבוא עם מנגנון בטיחות כלשהו שימנע הפעלה לא בטוחה של הכלים הללו.

כלל בטיחות מספר 6: מאחסנים את כלי הגינון המסוכנים במקום בטוח
במידה ויש לכם ילדים קטנים בבית חשוב לקבוע מקום בטוח להניח את כלי הגינון המסוכנים הרחק מידם של הילדים הקטנים. בין אם זה מדף עליון או בין אם זה מחסן שירות קטן, הכלים צריכים להיות במקום נעול או לפחות רחוק מהישג ידם של הילדים בבית.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:

אנחנו זמינים גם בטלפון וגם בווטסאפ
050-5707-632